傳媒訪問

《星期三港案》10/5 媽媽救女兒

非常感謝毛記電視的特輯, 引起更多人關注罕見病!

《星期三港案》10/5 媽媽救女兒旁述: 盤菜瑩子呢一個係媽媽要救個女嘅故事。故事冇外星人冇地震,不過囡囡一出世就確診罕見嘅不治之症-一個會不停增生腫瘤、影響智力,同會出現癲癇嘅病。喺每個人都希望同自己媽咪表達心意嘅母親節,呢位媽咪,反而希望會有奇蹟出現--就係香港,可以通過審批有助控制佢個女病情嘅藥……香港罕見疾病聯盟 – Hong Kong Alliance for Rare Diseases 今集連結:https://goo.gl/Q7kI4a重溫更多《星期三港案》:http://goo.gl/Prgn0Y良心發現,認真製作,緊貼時事,淺入深出。毛記電視新聞部出品,每集5至10分鐘不等,毛記主播聲音導航,超微型新聞紀錄片。===============================【毛記電視】tvmost.com.hk全力以赴 毛牌仲好#100毛 #毛記電視#星期三港案

Posted by 毛記電視 on Wednesday, May 10, 2017

旁述: 盤菜瑩子

呢一個係媽媽要救個女嘅故事。

故事冇外星人冇地震,不過囡囡一出世就確診罕見嘅不治之症-一個會不停增生腫瘤、影響智力,同會出現癲癇嘅病。

喺每個人都希望同自己媽咪表達心意嘅母親節,呢位媽咪,反而希望會有奇蹟出現--就係香港,可以通過審批有助控制佢個女病情嘅藥……

今集連結:
https://goo.gl/Q7kI4a
#100毛 #毛記電視
#星期三港案

#結節性硬化症
#瑤瑤